Μία νέα υπηρεσία τηλεφωνικής και ηλεκτρονικής υποστήριξης για μηχανικούς ανακοίνωσε το ΤΕΕ που πρόκειται, όπως επισημαίνεται και στη σχετική ανακοίνωση, να λύσει απορίες πάνω σε θέματα που αφορούν το «Εξοικονομώ 2021».
Αυτή η υποστήριξη αφορά τα μέλη του ΤΕΕ για οποιαδήποτε βοήθεια χρειαστούν στη δημιουργία φακέλων προτάσεων για το πρόγραμμα «Εξοικονομώ 2021». Οι μηχανικοί θα μπορούν να επικοινωνούν τηλεφωνικά Δευτέρα με Παρασλευή, εκτός επίσημων αργιών, τις ώρες 10:00 – 14:00 και 16:00 – 20:00. Μέσα από αυτή την τηλεφωνική γραμμή, θα παίρνουν απαντήσεις για τεχνικά ζητήματα κατά τη δημιουργία φακέλων προτάσεως για το «Εξοικονομώ 2021».
Αυτή η νέα υπηρεσία ξεκίνησε ήδη από την Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου, λίγο πριν την έναρξη το άνοιγμα της ηλεκτρονικής πλατφόρμας τη Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου.
Τρόποι επικοινωνίας με τη νέα υπηρεσία του ΤΕΕ
Οι μηχανικοί μέλη του ΤΕΕ μπορούν να καλούν στο τηλέφωνο 2104441200 τις παραπάνω ώρες και ημέρες. Επιπλέον, το ΤΕΕ θα συγκεντρώνει τηλεφωνικά και μέσω email ([email protected]) ερωτήματα και προβλήματα που δεν καλύπτονται από τον οδηγό του προγράμματος. Η που δεν μπορούν να απαντηθούν άμεσα. Στη συνέχεια θα δίνονται απαντήσεις.
Σύμφωνα με το Γιώργο Στασινό, πρόεδρο του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, το ΤΕΕ θέλει να παρέχει χρήσιμες και όσο το δυνατόν περισσότερες υπηρεσίες στα μέλη του, αλλά και στην κοινωνία.
«Δημιουργούνται νέες δουλειές και με καλύτερους όρους για όλον τον τεχνικό κόσμο της χώρας. Οι Έλληνες μηχανικοί θα είναι άλλωστε οι στυλοβάτες της νέας αναπτυξιακής πορείας της χώρας. Εφαλτήριο οι κοινοτικοί πόροι. Η νέα πορεία ήδη ξεκίνησε. Θα κορυφωθεί τα επόμενα χρόνια.
Σε αυτή την πορεία, πέρα από τη συμβολή του ΤΕΕ στην ωρίμανση σχεδίων και έργων και τις θεσμικές πρωτοβουλίες που αναλαμβάνουμε, οι μηχανικοί βρίσκουν πλέον τα τελευταία χρόνια στο Επιμελητήριό τους τον καλύτερο σύμβουλο. Τον χρήσιμο συμπαραστάτη. Το δυναμικό εκπρόσωπο. Τον ειλικρινή συνεργάτη που χρειάζονται στην επαγγελματική καθημερινότητά τους», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Ο κ. Στασινός τόνισε ακόμη:
«Η εξοικονόμηση ενέργειας είναι από τις πιο σημαντικές πολιτικές που οφείλει να ακολουθήσει η χώρα. Είναι μία από τις πιο ουσιαστικές ενασχολήσεις των Ελλήνων Μηχανικών. Επηρεάζει με τα αποτελέσματα των μελετών και των έργων των μηχανικών την καθημερινότητα κάθε πολίτη ή επιχείρησης που επιλέγει να κάνει εξοικονόμηση ενέργειας.
Το ΤΕΕ βοηθά έμπρακτα τους μηχανικούς μέλη του στο έργο τους. Θα προσπαθούμε συνεχώς να επιλύουμε προβλήματα εφαρμογής της νομοθεσίας. Να απαντάμε σε δύσκολες ερωτήσεις. Να διευκρινίζουμε δύσκολα σημεία. Ειδικά για το νέο πρόγραμμα «Εξοικονομώ 2021» που σχεδίασε η Ελληνική κυβέρνηση, με τη συμβολή του ΤΕΕ που το υλοποιεί, και με τη συνδρομή των πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας! Στοίχημα όλων μας πρέπει να είναι η απροβλημάτιστη υποβολή προτάσεων. Η τεκμηριωμένη ανάλυση αναγκών και επεμβάσεων. Η ταχεία υλοποίηση των δράσεων. Η σύντομη διαδικασία ελέγχου, πιστοποίησης και πληρωμής των δικαιούχων.
Στόχος μας είναι να γίνει πιο εύκολη η δουλειά των μηχανικών. Πιο γρήγορη και ουσιαστική κάθε δράση εξοικονόμησης ενέργειας για τους πολίτες».
Υπενθυμίζεται ότι, σε γενικότερο επίπεδο ζητημάτων εξοικονόμησης ενέργειας, το ΤΕΕ λειτουργεί ήδη από το 2019 το «HELP-DESK ΚΕΝΑΚ», δηλαδή υπηρεσία γραφείου υποστήριξης (helpdesk) για την παροχή βοήθειας σε μηχανικούς για θέματα εφαρμογής νομοθεσίας του ΚΕΝΑΚ (Κανονισμός Ενεργειακής Απόδοσης Κτιρίων), τις ενεργειακές επιθεωρήσεις, την έκδοση ΠΕΑ, τις μελέτες ενεργειακής απόδοσης, τις σχετικές τεχνικές οδηγίες και τις εγκύκλιους.
Σημειώνεται ότι για την υποστήριξη των ενδιαφερόμενων πολιτών (μη μηχανικών) και απάντηση ερωτημάτων που αφορούν την πλατφόρμα υποβολής και τα γενικά στοιχεία του προγράμματος (δικαιούχοι, όροι και προϋποθέσεις, επιλέξιμες δαπάνες κλπ) θα λειτουργήσει ξεχωριστή υπηρεσία υποστήριξης για ενδιαφερόμενους με την έναρξη του προγράμματος, σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις του αρμόδιου Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
Πηγή: ecopress.gr